Aquesta setmana comença una nova edició del Curs de Farmàcia Clínica Joaquim Bonal, organitzat pel Servei de Farmàcia de Sant Pau sota la direcció de la Dra. M. Antònia Mangues.
Un curs que enguany celebra el seu 50è aniversari i pel qual han passat ja més de 3.000 alumnes residents.
L’objectiu d’aquestes sessions, que tenen lloc entre el 6 i el 10 de febrer a la Facultat de Medicina de Sant Pau, és formar a residents de diferents àmbits assistencials sobre l’ús adequat dels medicaments per tal d’assolir uns millors resultats clínics en els pacients, siguin ingressats o ambulatoris, impulsant així un ús segur i efectiu d’aquests fàrmacs.
El curs, que acumula ja una llarga tradició i història, és de caràcter pràctic i participatiu. Podeu consultar el programa d’enguany.
Altres notícies:
-
11/08/2026La Dra. Noemí Roselló, presidenta de la Societat Espanyola d’Estrabologia i Oftalmologia PediàtricaLlegir notícia -
06/08/2026Sant Pau posa en marxa l’Espai Esclerosi Múltiple per a pacients, familiars i cuidadorsLlegir notícia -
24/07/2026Sant Pau reactiva l’Hort Terapèutic i Ocupacional de l’Hospital dins el projecte ReHealmsLlegir notícia -
21/07/2026El Servei de Cirurgia Plàstica de Sant Pau participa en una missió humanitària internacional de microcirurgia reconstructiva a BielorússiaLlegir notícia