Dos professionals de Sant Pau, el Dr. Ferran Navarro i el Dr. Jose Manuel Soria van ser guardonats, el passat 25 d’abril, en la primera edició del premis “Dia del Biòleg” que concedeix el Col·legi de Biòlegs de Catalunya. El Dr. Navarro va rebre el premi a la “Trajectòria professional” i el Dr. Soria va ser guardonat en la categoria de “Recerca i investigació”.
El Col·legi de Biòlegs de Catalunya va decidir impulsar el 25 d’abril com a “Dia del Biòleg”, en record de la data quan James Watson i Francis Crick van publicar l’estructura de l’ADN, l’any 1953, amb l’objectiu de prestigiar la professió de biòleg i augmentar-ne el seu reconeixement social. És per això que en aquesta data es va celebrar el lliurament d’uns guardons que volen reconèixer tant, trajectòries de gran vàlua professional, com prestigiar la col·legiació de professionals i empreses.
Altres notícies:
-
11/03/2025T'interessa fer la teva residència a Sant Pau? T'esperem a la nostra Jornada de Portes ObertesLlegir notícia
-
11/03/2025El Digital Health Validation Center participa al 4YFN posicionant-se com a referent en l’àmbit de la salut digitalLlegir notícia
-
10/03/2025Tres professionals de Sant Pau, reconeguts als Premis MERCOLlegir notícia
-
10/03/2025Dia Mundial del Delírium, 12 de marçLlegir notícia
-
07/03/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida entre Cardiologia i Atenció Primària de l’Eixample DretaLlegir notícia