Ruta de navegació

Tornar a Tràmits i gestions

Agraïments, suggeriments i reclamacions

Agraïments, suggeriments i reclamacions

Agraïments, suggeriments i reclamacions Text

Agraïments i suggeriments

L’agraïment és l’expressió per escrit del sentiment de qui reconeix les atencions rebudes i manifesta la seva satisfacció.

El suggeriment és l’expressió de l’opinió del/de la pacient, familiar o proper d’aquest, com a idea o preferència amb relació a les millores que considera necessàries, basades en l’experiència prèvia o comparada dels serveis que rep del centre sanitari, per tal de millorar aspectes estructurals o de funcionament dels serveis.

Reclamacions

La reclamació és l’expressió de l’opinió de la persona usuària amb relació a un acte o procés assistencial a partir de l’atenció sanitària rebuda en un centre, servei o establiment sanitari que no l’ha satisfet, i de la qual n’espera una resposta o actuació. Això contempla majoritàriament els aspectes de: assistència, tracte, informació, organització i tràmits, hoteleria/habitabilitat/confort i documentació.

Les reclamacions són admeses tant si són exposades verbalment com per escrit, pel/per la pacient o persona usuària dels serveis o pel familiar que el/la representi o acompanyi.

A l’equip d’Atenció a l’Usuari ens agrada atendre les vostres reclamacions personalment; però, si això no és possible, ens les podeu adreçar per telèfon o enviar-la al correu electrònic atenciousuari@santpau.cat

Atenció al públic Agraïments, suggeriments i reclamacions

Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU)

Correu electrònic

atenciousuari@santpau.cat

Hospital de la Santa Creu i Sant Pau

Vestíbul de l’entrada principal

C/Sant Quintí, 89

Veure al mapa

Horari d’atenció personalitzada

Dilluns a dijous de 8:00 a 17:00h

Divendres de 8:00 a 14:00h

Horari d’estiu (del 15 de juliol al 31 d’agost)

Dilluns a divendres de 8:00 a 15:00h