La missió de l’Oficina d’atenció al personal és la de facilitar l’accessibilitat dels professionals de Sant Pau als serveis de recursos humans. Per desenvolupar aquesta missió és fonamental configurar l’atenció al personal d’una forma integrada entre els serveis d’informació i atenció, constituint una entitat especialitzada en la funció d’informar sobre els diferents processos de gestió de RH i en el seguiment i coordinació de tràmits administratius.
Atenció presencial:
L’Oficina d’atenció al personal està ubicada al pavelló de Sant Frederic, l’horari d’atenció és:
De 7 a 15 h (divendres de 7 a 14h)
Dimarts en horari de tarda fins les 17 h.
Atenció telefònica:
Els telèfons d’atenció al públic són:
93 553 76 42
93 553 76 43
Atenció telemàtica:
El correu electrònic és: consultaRRHH@santpau.cat
Portal de l’empleat a l’espai personal de la intranet
El Portal de l’Empleat està ubicat a l’espai personal de la intranet i es poden consultar els rebuts de nòmina, certificat de retencions i, en alguns casos, el calendari anual.