El passat dijous 22 de setembre va tenir lloc a Barcelona l’entrega d’ajuts a la recerca en oncologia, dins de l’Acte Institucional 2016 de l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC).
S.M. la Reina Doña Letizia, presidenta d’honor de la Fundació Científica de la AECC va fer entrega de dos ajuts destinats al Grup Associat de recerca del Servei de Radiofísica i Radioprotecció de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau.
El primer està destinat a Maria Lizondo, que ha acabat aquest any la residència en la especialitat de Radiofísica Hospitalària, i que gaudirà d’una beca de tres anys prorrogables a cinc per tal de desenvolupar el projecte “Evaluación de las nuevas estrategias de irradiación en el tratamiento del cáncer de mama y su implementación en la clínica”, del qual és investigadora principal la Dra.Montserrat Ribas, Directora del Servei.
El segon està destinat al projecte “Dosimetría en piel en técnicas de IMRT y SBRT”, presentat a la convocatòria Projectes Singulars 2015, del qual l’investigador principal és el Dr. Pablo Carrasco, adjunt del Servei.
Otras noticias:
-
12/03/2025La Jornada d’Actualització en Dolor de Sant Pau celebra el seu XXV aniversariLeer noticia
-
11/03/2025T'interessa fer la teva residència a Sant Pau? T'esperem a la nostra Jornada de Portes ObertesLeer noticia
-
11/03/2025El Digital Health Validation Center participa al 4YFN posicionant-se com a referent en l’àmbit de la salut digitalLeer noticia
-
10/03/2025Tres professionals de Sant Pau, reconeguts als Premis MERCOLeer noticia
-
10/03/2025Dia Mundial del Delírium, 12 de marçLeer noticia