L’Associació CADASIL España va realitzar recentment, una donació de 5.500 euros, al Grup de recerca de farmacogenòmica i genètica neurovascular de l’IIB Sant Pau, liderat pel Dr. Israel Fernández Cadenas.
El CADASIL és una malaltia hereditària causada per una mutació en el gen NOTCH3. Els seus símptomes característics són migranya, alteracions psiquiàtriques com a ansietat o depressió, ictus i demència a edats primerenques, tractant-se de la causa més freqüent de demència vascular hereditària. El Grup de recerca de l’IIB Sant Pau col·labora amb l’ associació mitjançant la seva recerca i donant visibilitat a la malaltia de CADASIL.
Podeu visitar la pàgina web informativa sobre la malaltia: www.cadasil.es
Otras noticias:
-
10/03/2025Tres professionals de Sant Pau, reconeguts als Premis MERCOLeer noticia
-
10/03/2025Dia Mundial del Delírium, 12 de marçLeer noticia
-
07/03/2025Jornada d’actualització en maneig i prevenció cardiovascular compartida entre Cardiologia i Atenció Primària de l’Eixample DretaLeer noticia
-
07/03/2025Pocs negocis surten tan rodons com apostar per la perspectiva de gènere en salut: per cada euro invertit hi ha un retorn de tres eurosLeer noticia
-
07/03/2025Ajuts de la Fundació Privada per infermeriaLeer noticia