Agraïments i suggeriments
L’agraïment és l’expressió per escrit del sentiment de qui reconeix les atencions rebudes i manifesta la seva satisfacció.
El suggeriment és l’expressió de l’opinió del pacient, familiar o proper d’aquest, com a idea o preferència en relació a les millores que considera necessàries, basades en l’experiència prèvia o comparada dels serveis que rep del centre sanitari, per tal de millorar aspectes estructurals o de funcionament dels serveis.
Imprès per facilitar-ne la gestió
Reclamacions
La reclamació és l’expressió de l’opinió de l’usuari en relació a un acte o procés assistencial a partir de l’atenció sanitària rebuda en un centre, servei o establiment sanitari que no l’ha satisfet, i de la qual n’ espera una resposta i/o actuació”.. Això contempla majoritàriament els aspectes de: assistència, tracte, informació, organització i tràmits, hoteleria/habitabilitat/confort i documentació.
Les Reclamacions, són admeses tant si són exposades verbalment com per escrit, pel pacient o usuari dels serveis o pel familiar que el representi o acompanyi.
A l’equip d’Atenció a l’Usuari ens agrada atendre les vostres reclamacions personalment; però si això no és possible ens les podeu adreçar per telèfon o enviar-la al correu electrònic atenciousuari@santpau.cat
Contacte
Hospital de Sant Pau
Vestíbul de la planta 0
Horari durant l’any
Atenció personalitzada
De 8 a 17 hores de dilluns a dijous i de 8 a 14 hores els divendres
Horari d’estiu: del 15 juliol al 31 agost
Atenció personalitzada
De dilluns a divendres de 8 a 15h
Atenció fora d’aquests horaris
Ens pot deixar el missatge en el contestador automàtic i ens posarem en contacte