Sant Pau participa en la Jornada “Per què necessitem enginyers biomèdics als hospitals” de la Universitat Pompeu Fabra
Sant Pau participa en la Jornada “Per què necessitem enginyers biomèdics als hospitals” de la Universitat Pompeu Fabra


El pròxim divendres, 28 de març, el Departament d’Enginyeria de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) organitza una jornada sobre la importància de l’enginyeria biomèdica en la medicina i atenció sanitària dins el marc dels "Deeptech Talks" organitzats amb motiu del seu 25è aniversari. L’Hospital de Sant Pau serà present a la jornada com a centre d’alta complexitat referent en innovació.
La jornada “Per què necessitem enginyers biomèdics als hospitals” de la UPF tracta sobre el rol fonamental dels enginyers biomèdics en hospitals, una relació que permet posar en marxa iniciatives per a la millora de l’atenció dels pacients, i augment de la seguretat i avenç en tecnologia mèdica.
El Dr. Abdel Hakim, cardiòleg i director del Dimension Lab de l’Hospital de Sant Pau, participa en la jornada presentant la Unitat com un clar exemple de precisió en enginyeria i excel·lència mèdica per a oferir solucions personalitzades que milloren els resultats quirúrgics i optimitzen la cura del pacient.
Per la seva banda, Beatriz Fernández, gestora de projectes del Centre de Validacions de Salut Digital de Sant Pau, participarà en una taula rodona que agruparà exalumnes d’enginyeria biomèdica de la Universitat Pompeu Fabra que actualment es troben en diferents centres hospitalaris.
A més, la Dra. Xènia Acebes, directora assistencial de l’Hospital de Sant Pau, també participarà en una taula rodona amb diferents experts en innovació per debatre sobre la importància de l’aposta per les noves tecnològiques en el sistema sanitari.
Pots consultar aquí el programa de la jornada.
Inscriu-te ja a través del següent enllaç i reserva la teva plaça.
Other news:
-
18/03/2025Futur resident, t'esperem demà a la Jornada de Portes Obertes de Residents Sant Pau 2025Read news
-
18/03/2025Més del 80% de les persones amb síndrome de Down pateixen trastorns del sonRead news
-
18/03/2025Sant Pau participa en la Jornada “Per què necessitem enginyers biomèdics als hospitals” de la Universitat Pompeu FabraRead news
-
17/03/2025Dissabte 5 d’abril de 2025 torna una nova edició de l’Entre Dones!Read news
-
14/03/202515ª Edició del curs teòric-pràctic en trasplantament hematopoièticRead news