Els principis identificats guien la gestió de la Direcció Infermera:
- Actualització model de cures:
La Direcció Infermera té la voluntat d’actualitzar el model de cures, recuperant el paper de les infermeres referents, incorporant nous rols emergents i actualitzar les tasques que actualment es realitzen.
- Assumpció de responsabilitats:
La Direcció Infermera i tots els seus membres tenen com a principi clau, l’assumpció de les responsabilitats que els hi pertoquin en els àmbits de competència del seu treball.
- Reducció de l’abast de control:
Amb l’objectiu d’una millor gestió dels professionals infermers s’impulsa un model centralitzat de planificació i control dels recursos humans.
- Transparència i comunicació:
La transparència en la gestió i una comunicació més fluida entre la Direcció Infermera i els professionals és un principi clau que ha desenvolupat la Direcció, així com en la relació amb la resta d’òrgans de l’Hospital de Sant Pau.
- Promoció de la Innovació:
La direcció impulsa i fomenta una gestió de l’àrea d’Infermeria innovadora, tant en la seva estructura com en el seu funcionament.
- Gestió del coneixement i Recerca:
Potenciar la cerca del talent dels nostres professionals mitjançant la recerca, la docència i la formació continuada.