El pròxim 28 de febrer, coincidint amb el Dia Mundial de les Malalties Minoritàries, tindrà lloc a la sala d’actes de l’Hospital de Sant Pau, la jornada “Les malalties rares són cosa de tots”. Una sessió organitzada pels doctors/res Susana Boronat, Roger Esmel i Lourdes Vega. Us convidem a tots a assistir a la jornada.
Aquesta jornada està destinada a sensibilitzar els diferents especialistes sobre les malalties minoritàries en un format molt dinàmic, de preguntes i casos clínics curts, per especialitats, que ens introduiran en el món d’aquestes patologies. Una proposta que neix amb l’objectiu de potenciar la seva visibilitat.
Especialistes de Sant Pau abordaran al llarg de la jornada diferents patologies des de diverses disciplines: Cardiologia i Vascular; Neurologia i Psiquiatria; Gastroenterologia; Pneumologia i Al·lergologia; Urgències, Ginecologia i Obstetrícia, Endocrinologia; Otorrinolaringologia i Oftalmologia; Dermatologia; Oncologia; Hematologia; Urologia; Malalties infeccioses i Immunologia, entre d’altres.
Altres notícies:
-
05/02/2025“La incertesa és, amb diferència, el més difícil de gestionar després d’un diagnòstic de càncer” segons experts i testimonis al Sant Pau TalksLlegir notícia
-
04/02/2025Sant Pau posa en marxa l'accés digital a la Història ClínicaLlegir notícia
-
31/01/2025La consellera de Salut, l’Hble. Sra. Olga Pané, visita Sant Pau per conèixer les línies estratègiques de l’HospitalLlegir notícia
-
23/01/2025Experts mundials en radiologia analitzen a Sant Pau la revolució tecnològica de l’especialitatLlegir notícia
-
23/01/2025Sant Pau ha rebut l’acreditació com a Hospital d’Aguts pel Departament de SalutLlegir notícia