Pharmacy
Espessidor finançat
M'han indicat que he de fer servir espessidor amb els líquids i/o sòlids. Com puc fer per obtenir-lo?
L'especialista que indica la necessitat de l'ús de l'espessidor (metge d'atenció primària, medicina física i rehabilitació, etc) ha de contactar amb la Farmàcia a través dels circuits ja existents. Un cop rebut farmàcia valora el cas i finalment contacta amb el pacient explicant l'ús i el funcionament del circuit.
No es dispensarà el producte a pacients per als que no s'hagi fet una valoració per cap especialista.
Tinc aprovat l'espessidor i se m'està acabant. Com aconsegueixo més?
En cas d'estar donat d'alta al programa d'espessidors podeu trucar al contestador automàtic i deixar-nos un missatge solicitant més producte. El telèfon on podeu contactar és el 935537458.
Quant temps triga en arribar-me l'espessidor?
En cas d'estar donat d'alta al programa d'espessidors i deixar el missatge al contestador rebreu el producte a domicili en unes 48-72 hores laborables.
Puc venir a buscar l'espessidor a la Farmàcia de l'Hospital?
L'enviament de l'espessidor es fa a domicili amb el circuit habitual. No es realitza la dispensació habitual d'aquest producte a la Farmàcia de l'Hospital.
No obstant, en cas de quedar-te sense espessidor i no arribar a temps la comanda pots venir de dilluns a divendres a la Farmàcia Ambulatoria i se't facilitarà un envàs mentre t'arriba la comanda a domicili.
Llets i fórmules infantils finançades
Com puc obtenir una llet específica o un suplement finançat?
L'especialista ha de valorar el cas i contactarà amb el Servei de Farmàcia que s'encarregarà de gestionar l'enviament del producte.
Tinc un suplement o llet indicat. Com puc aconseguir-ne més?
En cas de pacients donats d'alta al programa podeu contactar a través del contestador automàtic i deixar les vostres dades per tal que s'enviï una nova comanda per un mes. El telefon del contestador és el 935537458.
Quant temps triga en arribar-me la llet?
En cas d'estar donat d'alta al programa i deixar el missatge al contestador rebreu el producte a domicili en unes 48-72 hores laborables.
M'he quedat sense producte. Puc venir a buscar-ho a l'hospital?
En cas de tenir qualsevol incidència amb la comanda ens hauries de trucar al contestador i explicar la teva situació. Contactarem amb tu el més aviat possible per tal d'intentar solucionar la incidència. No vinguis directament a l'hospital sense haver contactat amb nosaltres prèviament. Nosaltres valorarem l'estat de la comanda, les possibles alternatives i contactarem per facilitar una solució consensuada amb l'equip mèdic. Has de tenir en compte que a l'Hospital pot ser que no disposem de la dieta específica receptada.
Suplements proteics per pacients adults
Com puc obtenir un suplement proteïc o calòric?
Els suplements proteïcs/calòrics o específics són indicats pel metge especialista o pel nutricionista que valorarà el vostre cas.
Com puc fer aconseguir més producte?
Farmàcia no s'encarrega de l'enviament a domicili d'aquests productes per pacients adults. En cas de quedar-vos sense o tenir qualsevol incidència podeu contactar a través del correu: nutriciodomiciliaria@santpau.cat
Contacte
Localització: Planta -2 , Mòdul D (accés restringit)
Telèfon: 93 553 74 64
Correu electrònic: farmacia@santpau.cat
Localització: Planta -1 Mòdul A
Horari: de dilluns a divendres, de 8h a 14:15h i de 15h a 17h.
Correu: farmaciaambulatoria@santpau.cat
Telèfon: 93 553 74 58 (contestador automàtic)
Twitter: @farmaciasantpau
Instagram: @farmaciasantpau